Asistenta

ASISTENTA…PENTRU EXCELENTA

La secţiunea Forum beneficiati  de asistenta online gratuita.  Specialistii nostri vor oferi cele mai bine documentate raspunsuri in cel mai scurt timp. Nu trebuie decât sa le adresati intrebari din domeniile fiscal, contabil,  juridic, resurse umane sau managementul calitatii, iar ei vor raspunde cat ati zice IMM.

Prin intermediul proiectului “IMM-ul-Cheia succesului pentru tine şi pentru România” se va oferi asistenţă şi sprijin pentru personalul de conducere din IMM-uri, pentru manageri şi nu in ultimul rând pentru tinerii întreprinzători, dornici de iniţierea unei afaceri. 

 

Avantajele infiintarii unei firme prin intermediul proiectului

“IMM-ul-Cheia succesului pentru tine si pentru Romania”

-costuri de infiintare sub 50% din cele uzuale
-consultanta juridica,financiara,fiscala,resurse umane ,contabila gratuita
- contabilitate gratuita 3 luni 
- suport si consultanta in intocmirea unui plan de afaceri cu sanse reale de finantare
-posibilitatea de a avea acces la finantari rambursabile si nerambursabile
-materiale gratuite : brosuri de buna practica,modele de contracte,modele de formulare financiar contabile ,etc
-informare cu privire la surse de finantare si suport pentru accesarea acestora

 

Care sunt actele necesare infiintarii unei firme:

Cerere (formular O.N.R.C.)
Rezervarea denumirii firmei (in judet sau la nivel de tara)
Act constitutiv (autentificat de catre avocat sau notarul public) la intocmirea caruia trebuie lamurit, in mod obligatoriu: 
- obiect principal de activitate;
- obiect secuntar de activitate;
- denumire firmei (cu numarul rezervarii eliberate de catre O.N.R.C.);
- asociatii / administratorii firmei;
- aportul la capitalul social al fiecaruia dintre asociati;
Cazier fiscal al fiecaruia dintre asociatii si administratorii firmei
Contract de comodat / inchiriere al spatiului unde se stabileste sediul social
Acordul asociatiei de proprietari / locatari
Acordul vecinilor (riveranii)
Copie actului de proprietate al sediului social
Copie C.I./ Pasaport asociati
Specimen de semnatura al administratorului (administratorilor) firmei
Declaratii ale asociatilor firmei (autentificate)
Procura asociatilor pentru persoana imputernicita sa depuna dosarul la O.N.R.C. (autentificata)
Dovada depunerii capitalului social la banca aleasa de asociatii firmei
Declaratie (formular O.N.R.C.) semnata de catre unul dintre asociati (model declaratie asociat cu / fara activitate la sediu ) 
Vectorul Fiscal – Anexa 1
Alte documente (dupa caz):
- in cazul schimbarii numelui / numarului strazii este necesara si o Adeverinta eliberata de Primaria competenta (biroul de cadastru)
- adverinta pentru studentii ce intrunesc toate conditiile si doresc sa beneficieze de facilitatile legale

 

La final, 900 de cursanţi vor beneficia de pregătire, asistenţă şi sprijin în domeniile:

juridic

financiar-contabil şi fiscal

resurse umane

managementul calităţii.

 

Grup tinta

Valoare


Intreprinzatori

250

Persoane care doresc sa initieze

o activitate independenta

560

Personal de conducere din

intreprinderi, in special micro

intreprinderi si IMM-uri

90